icon icon
Menu
Cart 0

News — gravitiminion cake

东西/创意蛋糕造型 是食物,也是艺术品

Posted by Eat Cake Today on

在许多生日派对、婚礼酒席或公司活动中,总少不了桌上的重要主角——蛋糕。随着蛋糕成为人们经常品尝的食物,许多烘焙师开始发挥个人创意灵感,在蛋糕的造型和口味上增添新点子。时下推出的蛋糕已不再限于吃,还可以用来看动画、用来玩出新花样,怎么回事?一起来瞧瞧。

Read more →

Hargai bakat, kreativiti pembuat kek

Posted by Eat Cake Today on

Kek merupakan satu hidangan terpenting bagi meraikan apa saja sambutan sama ada majlis hari jadi, perpisahan, ulang tahun perkahwinan dan sebagainya.

Ramai pengusaha kek kreatif dalam menghasilkan juadah pemanis mulut itu bagi memenuhi permintaan pelanggan mereka.

Read more →

EAT CAKE TODAY | PAMERAN DAN DEMONSTRASI KEK TRENDING

Posted by Eat Cake Today on

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada korang semua. Mungkin ada yang menyedari saya selalu kongsikan gambar-gambar kek yang menarik dan trending di Instagram Story saya. Walaupun skill saya bukan dalam pembuatan pastry, tapi minat pada hasil seni dan kekemasan itu sangat dekat dengan saya.

Read more →

‘Eat Cake Today’ Cipta Pilihan Kek Terbaik & Bakal Trend 2020, Di Pertunjukan Kek 2019′

Posted by Eat Cake Today on

Bagaikan kegemilangan Minggu Fesyen di Eropah yang mmenggegarkan Kota London, Milan, Paris dan New York,Pertunjukan Kek 2019 juga tidak kurang gahnya dengan memperagakan trend popular dan masa hadapan kek yang kreatif berlangsung di ibu kota baru-baru ini. Pertunjukan ini adalah anjuran portal kek pertama dan terkenal di negara ini iaitu ‘Eat Cake Today’ (ECT).

Read more →

The Cake Show 2019 by Eat Cake Today

Posted by Eat Cake Today on

Who doesn't love cakes right?
I was so excited when I was told I would be attending the one and only cake show in Malaysia hosted by Eat Cake Today, The Cake Show 2019 was hosted at WeWork Equatorial Plaza and its set to create quite a stir with a similar platform to showcase popular and future creative trends of a different kind – CAKES & BAKERY ARTS.

Read more →