icon icon
Menu
Cart 0

Tawar Perkhidmatan Pilihan & Pesanan Kek Secara Atas Talian

Posted by Eat Cake Today on

Berita baik buat para penggemar kek! Kini urusan pemilihan dan tempahan menjadi lebih mudah dengan adanya perkhidmatan 'Eat Cake Today' is merupakan sebuah portal pesanan dan penghantaran kek pertama dalam talian di Malaysia. 

 Menurut Encik BC Ang, Pengarah & Ketua Pegawai Eksekutif Eat Cake Today, portal ini menawarkan banyak pilihan kek yang lazat dan berkualiti yang dihantar oleh pembuat kek terus kepada pelanggan. Semua urusan dikendalikan sistem Eat Cake Today menerusi telefon pintar untuk memudahkan dan menyelaraskan keseluruhan proses pesanan supaya pelanggan menerima kek dengan puas hati dan tepat pada masanya. 

 Eat Cake Today menhimpunkan 40 pembuat kek, termasuk jenama-jenama terkenal seperti Baker's Art, Cat & The Fiddle, Ennoble, Huckleberry, Little Tee Cakes, Tedboy, dan banyak lagi. Malah terdapat 400 jenis produk yang boleh dipesan termasukla aneka biskut, brownies, kek, kek tanpa telur, produk-produk pastri dan bermacam-macam lagi.

 Oleh itu bagi yang tingga di kawasan Kuala Lumpur, Petaling Jaya dan yang berdekatan seperti Shah Alam, Klang, Bukit Jalil, Kajang, Rawang dan sebagainya bolehiah mencuba perkhidmatan tempahan kek untuk sebarang majlis istimewa menerusi portal 'Eat Cake Today'. 

New Content from Rasa Magazine.

Thank you Rasa Magazine for featuring us! 

 


Share this post



← Older Post Newer Post →