icon icon
Menu
Cart 0

Kek Cheese Baharu Free Delivery KL

Posted by Eat Cake Today on

Berita baik untuk sesiapa yang suka kek cheese! Eat Cake Today baru sahaja memperkenalkan kek cheese terbaru. Kek Cheese merupakan pilihan utama selain daripada kek coklat. Jom kita tengok apa resepi kek cheese yang anda mesti try!

Chocolate Ganache Cheesecake 6"

Siapa yang biasa makan kek coklat cheese pasti tahu macam mana rasa kek ini. Kek cheese tanpa bakar dengan coklat premium ini akan menjadi kegemaran baru anda. Cukup enak dimakan ketika masih sejuk dengan rasa cheese yang berkrim dan cair dalam mulut, rasanya ais krim coklat cheese!

Salted Caramel Cheesecake 6"

Resepi kek cheese yang anda mesti cuba! Gabungan antara kek cheese dengan salted caramel yang menghasilkan rasa masin manis. Memang lazat sangat, nikmat setiap kali suapan ke dalam mulut. Homemade salted caramel sauce dengan Callebaut Salted Caramel Crispearl, deco yang simple tapi kelihatan premium.

Blueberry Cheesecake 6"

Sebut sahaja resepi kek blueberry cheese, terus terbayang dalam kepala kelazatan rasa kek cheese dengan blueberry jam atas kek tersebut. Memang lazat sangat, nikmat setiap kali suapan ke dalam mulut untuk sesiapa yang tak minat manis. Tak muak masa dijemui dan sesuai untuk semua peringkat umur.

Apa yang lagi BEST ialah Eat Cake Today melancarkan promosi FREE DELIVERY untuk ketiga-tiga kek cheese baru ini. HANYA KLANG VALLEY, KUALA LUMPUR! Nikmatilah promosi menarik ini sekarang dengan order kek cheese dari Eat Cake Today. Layari koleksi kek cheese dan beli kek cheese harini: https://www.eatcaketoday.com/collections/cheesy-bakery


Share this post



← Older Post Newer Post →