icon icon
Menu
Cart 0

Kek Red Velvet Pilihan Yang Mewah

Posted by Eat Cake Today on

Velvet tu benda apa ya? Pada zaman dahulu, cuma orang kaya raya yang mampu menggunakan kain velvet. Kain velvet, atau dalam bahasa Melayu kain baldu, terkenal dengan kelicinan dan kelembutan apabila disentuh. Maka tidak hairanlah kek red velvet ini juga licin dan lembut. Ramuan untuk kek ini ada pewarna semulajadi yang menyebabkan warnanya merah. Penamaan red velvet ini memang berdasarkan warna yang sedia ada itu. Oleh yang demikian, memang kelihatan kelas atas dengan status kain baldu merah dulu. Sekarang, kita boleh dapatkan kek red velvet delivery daripada Eat Cake Today dalam tempoh tempahan empat jam sahaja. Perkhidmatan kek delivery ini adalah janji kesetiaan kepada kualiti tinggi dengan harga berpatutan dan boleh memenuhi permintaan demi
keenakan produk pastri anda. Berikut ada enam produk kami yang berkaitan dengan
red velvet.

Red Velvet Cake

Ditambah dengan bluberri yang digelar huckleberry di Amerika Utara, kek red velvet ini pastinya sesuai untuk kenduri mana-mana, khususnya kek red velvet birthday!

Red Velvet Cake Bites 10"

Tersedia dengan 49 potong persegi untuk pembahagian rasa sedap dengan senang. Cuba sekali pasti mahu lagi.

Red Velvet Cake

Ratu kek ini bukan saja dilapisi dengan vanilla putih supaya kelihatan kerabat, tetapi rasanya sememangnya amat kelas atasan. Lembut dan licin, namun tegas rasa sedapnya.

12 pieces of Red Velvet Cupcake
Pakej cupcake ini terdiri daripada satu dozen atau 12 cecawan. Rasa unik kek red velvet tidak kurang hebat dengan cupcake genit ini.

Red Velvet Cake

Cuba cabar keenakan kek red velvet ini. Sesuai untuk citarasa yang tertinggi, sediakan kek ini dengan menghubungi Eat Cake Today untuk dapatkan satu.

Red Velvet Cake 9"

Kek berdiameter 9 inci ini amat sepadan dengan parti hari lahir, tempahan melalui Eat Cake Today dijanji hantar ke depan pintu dalam masa 4 jam.

Red Velvet Mille Crepe Cake 8"
Mille tu ribu, seperti dalam sistem ukuran metrik SI. Manakala crepe adalah pancake dalam bahasa Perancis. Maka ribuan itu kias untuk ratu kek red velvet millecrepe ini berlapis-lapis. Harap jangan terkecut dengan penampilan kek yang merah putih ini.

Happy Together Brownie Box 8"

Kotak brownie dipenuhi dengan pemanis mulut yang sesuai dinikmati bersama dengan teh. Terdiri daripada gabungan beberapa resepi, keanekaan yang anda boleh memenuhi berjenis keinginan.

Kunjungi pautan koleksi tertera berikut untuk maklumat tambahan: https://www.eatcaketoday.com/collections/flavour-red-velvet


Share this post



← Older Post Newer Post →