icon icon
Menu
Cart 0

Resepi Burnt Cheesecake Delivery KL/PJ Baharu Anda Mesti TRY!

Posted by Eat Cake Today on

Dah bosan dengan resepi burnt cheesecake yang biasa? Mari saya kongsikan Resepi Basque Burnt Cheesecake terbaru dari Eat Cake Today. Lihat apa resepi burnt cheesecake baru yang diperkenalkan kali ini!

Kepada sesiapa peminat resepi kek Tiramisu, Tiramisu Burnt Cheesecake yang lembut berkrim ajib anda cuba selain daripada Burnt Cheesecake normal. Aroma coffee and tekstur cair dalam mulut, tak cukup sepotong. Kek ini tidak terlalu manis dan sangat sesuai untuk semua acara. Lagi cheesy, lagi sedap dimakan sejuk~

Lychee Burnt Cheesecake, resepi burnt cheesecake tersebut menyatukan buah laici import yang segar dengan krim cheese premium. Rasa laici yang manis combine dengan cheese yang masam-masam, tak muak langsung. Kek ini memang sesuai untuk sesiapa yang tidak gemar makanan manis atau orang tua.

Biskut Oreo atau Cookies & Cream selalu dipelbagaikan termasuklah kek. Sementara itu, resepi Cookies & Cream Burnt Cheesecake akan menjadi resepi burnt cheesecake kegemaran baru anda.

Cheesecake ni sangat lembut,creamy, tak muak rasanya, dan bila makan sejuk sejuk, rasanya macam makan aiskrim. Buat peminat oreo dan cheese, anda pasti suka. 

Janganlah setiap kali order Eat Cake Today, beli resepi Burnt Cheesecake yang sama atau yang biasa anda makan. Layarilah koleksi burnt cheesecake Eat Cake Today dan order burnt cheesecake anda untuk semua acara.

Boleh klik link ini dan order resepi burnt cheesecake anda: https://www.eatcaketoday.com/collections/burnt-cheesecake


Share this post



← Older Post Newer Post →