icon icon
Menu
Cart 0

Kek Birthday Bajet untuk Oktober Babies

Posted by Eat Cake Today on

Hal yang paling susah di dunia adalah memilih Kek Birthday dalam bajet kami. Tidak perlu susah payah nak keluar, anda boleh dapatkan kek birthday bajet secara online dari Eat Cake Today. Jom tengok apa kek birthday bajet baru dari Eat Cake Today untuk Oktober babies!

  1. Lychee Bandung Sponge Cake 6”

Inovasi yang unik dari minuman tempatan kegemaran orang Malaysia dengan buah Laici imported. Tekstur kek ni nyata moist, lembut dan gandingan sponge kek memang dapat melengkapkan juadah beramai-ramai sebagai manisan.

  1. Musang King Durian Cake

Siapa peminat durian tentu termimpi-mimpi makan kek ni! Kek durian Musang King yang sedap dan gebu tersebut sesuai untuk dijadikan sarapan petang. Isi durian yang secukupnya dan kek span lembut, krim yang tebal tapi tak muak langsung nak habiskan satu slice!

  1. 3D Roses Heart Jelly Cake 8"

Kek jelly untuk birthday adalah pilihan paling best. Tunjukkan kasih sayangmu dengan kek jelly 3D ini, sayanglah nak makan sebab kek jelly 3d ini terlalu cantik. Kek jelly 3D dibuat dengan buah-buahan segar, zero preservatives zero artificial!

  1. Double Chocolate Chiffon Cake 7”

Resepi Kek Coklat moist, sedap dan gebu, siapa yang sukakan coklat wajib cuba kek ini. Baker menggunakan dark coklat premium semasa membuat kek chiffon tersebut. Selain itu, kek coklat ini kurang manis, sesuai untuk orang tua dan kanak-kanak.

Sudah tentu Eat Cake Today antara yang menjadi pilihan ramai dengan pelbagai pilihan kek yang mereka ada. Ini adalah kerana Eat Cake Today mempunyai servis kek delivery yang paling best di Malaysia, secepatnya dalam 4 Jam. Setiap bulan, mereka akan memperkenalkan kek baharu dan anda mesti cuba. Layarilah koleksi New Arrival cakes dan order sekarang: https://www.eatcaketoday.com/collections/new-cake-arrivals


Share this post



← Older Post Newer Post →